52 389 62 22 REJESTRACJA PORADNIE WIĘCBORK
52 388 22 25 REJESTRACJA PORADNIE SĘPÓLNO KRAJ.
52 389 62 31 SEKRETARIAT

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK)

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) – to usługa polegająca na udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej w postaci porad lekarskich, porad pielęgniarki lub położnej udzielanych na odległość na całym terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej pacjent będzie miał możliwość skontaktowania się z Teleplatformą Pierwszego Kontaktu (TPK) za pomocą, bezpłatnego, udostępnionego przez Narodowy Funduszu Zdrowia, ogólnodostępnego, jednego w skali kraju, numeru telefonu 800-137-200 oraz przy pomocy wideoczatu. Porady w TPK udzielane są w 4 językach: polskim, angielskim, rosyjskim i ukraińskim.

Komunikat na stronie Centrali NFZ
Bezpośredni link do strony TPK